bubbla sen utgång :)

var och bubblade på stefans jobb sen drog vi till klubben i hällabrottet, de sög så drog vi till hotellet ;) var rätt så mycket folk ikväll.

julen har varit bra men stressig, fick gullig julklapp av min lillebror, han hade gjort en ask och inut i den låg en pepparkaka men de skulle jag inte äta för han hade slagit in den för en månad sen ;)

skönt att julen är över, de är jätte kul att träffa alla men de är så mycket stress hela tiden så idag när jag började slappna av kom húvudvärken och den sitter fortfarande i :(

ne nu ska jag försöka sova, nya dag i morgon och då blir de julmiddag hemma hos farmor så än är inte julen över.

bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0