Helgen :))

Har varit en jävligt rolig helg, i fredags var jag o Jessa hem till Robin en sväng sen drog vi lite snabbt på en annan fest :P sen blev det hotellet för hela slanten, var väldigt full så jag är glad att jag ens kom in ;)
I lördags var jag lite sliten ;) ramla av toalettstolen när jag gick upp på morgonen för att kissa ;P
sen på kvällen kom Jessa hit så kollade vi på Narina 2 sen så drog vi hem till robin en sväng o där blev jag kvar till ca fyra på morgonen :P så igår gjorde jag så lite som möjligt ;)
Idag är det jobbdags igen så har precis fixat matlådan så ska väll åka om ca en halvtimme men blir en kort vecka efter som det är julafton på fredag.
......................
Så jävla taggad tills jag ska tatuera mig, tänkte gå o boka tid nu efter nyår,
har inte bestämt än vem som ska få göra den ska kolla lite på vad dom har gjort innan.
Det är inte Harrys tassavtryck jag ska göra nu utan en annan som jag känner att jag vill ha gjort så snart som möjligt.
Kan ju avslöja att det är en text men säger inte vad som ska stå ;)
nee dags att byta om till jobbkläder ;)
Peace

Kommentarer
Postat av: Jessica

Helgen va sjuuukt bra! & som du skrev i min blogg.. TAGGA juldagen & nyåår! kommer bli great! ;B

2010-12-20 @ 22:23:22
URL: http://jessicaekluund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0