Räkna ner kalender :p

Jag har kommit på att jag har ett stort behov av att räkna ner till saker som jag längtar efter, det har varit allt från julafton, födelsedagar, sommarlov, studenten o massa mer saker. Och nu är det just till flytten jag har börjat gjort det ;) så nu är det 48 dagar kvar :))
Sen funderar jag på lite vad det är för fel på mig ;)
Inatt sov jag med strumpor, pyjamasbyxor o t-shirt
+ morgonrocken ;)
sen så frös jag så om huvudet så jag drömde att jag hämtade min mössa :P
................................
nehe dags att kliva upp ur sängen så man får nått gjort innan man ska iväg o tjäna pengar ;)
Känns så jävla skönt att äntligen få en ordentlig inkomst o inte jävla a-kassan.
Dock får jag inte  min första lön förens den 27 januari,
kanske ska börja räkna ner till de med? ;P

Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja kommer du ihåg när vi gjorde våra räkna-ner-kalendrar i skolan? :) shit vad skoj vi hade då. Och alla blev skit tjuriga. Och alla som skulle kryssa dagarna på våran kalender. Haha.

2010-12-07 @ 22:39:07
Postat av: Lindha

haha ja den kommer jag ihåg, den tog ju upp hela våran vägg vid våra bänkar ;) ja fy fan, dom blev ju as griniga fattar inte varför :P

2010-12-08 @ 22:35:17
URL: http://lindhasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0