Barnvakt

idag har jag passat mina småsyskon :)
Men den här dagen började inte heller bra :( kommer ut till bilen har asa mycket saker med mig som jag släpar på (vet inte varför jag hade så mkt) sätter mig i bilen o kör iväg. Hinner inte köra långt innan jag märker att de är väldigt trögt att styra :/ stannar bilen o går ut o ser att jag har pungktering på höger framdäck... fan..  Åker hem lämnar harry o frågar Jens vad jag ska göra, han tycker att jag ska testa att fylla på med luft så jag åker iväg o gör de.. och de funkade :)

Vi pysslade lite och gick på en promenad sen så åkte vi till kumla och köpte pizza. sen blev de lite yatsy o sen var de hemfärd för barnen.

Så  nu sitter jag i soffan är helt slut.

Måste gå till ams i morgon för min handledare som skulle ha kommit tillbaka idag kommer inte förens på måndag.. suck.. så jag får prata med nån annan istället.

Nee nu ska jag vila lite ;)

Bye Bye


Min fina pärlplatta som jag gjorde idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0