Begravning?

Känns lite skumt att fylla i papper om hu man vill ha sin begravning när man är 21 men man vet ju aldrig vad som kan hända :/ Mamma hade fått med sig de hem från jobbet så jag fick en mapp.  Usch jag är verkligen skeptisk jag tror att jag kommer dö om jag fyller i sånt ;)

När jag typ var 14 bestämde jag mig för att jag ville donera organ men jag vågade inte fylla i några papper (har fortfarande inte gjort de) så jag sa de till mamma istället så nån skulle veta om jag dog. Men de kanske är bra att ha allt ner skrivet...

Idag råkade jag klippa Harry i pulpan, fan va de börja blöda :( så vi åkte hem till mamma o fick lite stoppa blod medel :) sen tog vi en promenad så efter de drack vi varm oboy o mamma  gjorde nybakat bröd till de ;)

Sen så spelade vi yatsy och hänga gubbe :)

Nu har jag precis kommit hem så nu ska jag lägga mig i soffan o glo lite på tv, för i morgon kommer de bli en spännande dag ;)

 Molly hade fått en ny halsduk ;)

 

 Så här såg häng gubbe spelet ut, lite fränt :)

 Haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0