Mmmm... godis...

Gud va sugen jag är på lösgodis! Ska åka o handla sen så då måste jag nog köpa med mig lite ;)
Men först ska vi försöka gräva fram jens cross, de blir nog inte lätt :/

Jens åker med en jobbarkompis hem från jobbet idag, de känns skönt eftersom de är värsta snöstormen ute!

Idag har jag inte gjort så mycket, somnade på soffan en stund förut men sen så blev jag pigg så nu har jag precis städat :)

Nee nu ska jag fixa de sista innan Jens kommer hem :)

Bye Bye


 Nästan jämt när jag har köpt lösgodis tycker jag att jag tog asa gott godis, men sen när man kommer hem sitter man o petar i de o undrar varför man tog den sorten ;) Händer de bara mig eller? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0