Yes :D

Var o provpraktiserade på ett hunddagis idag, gick inte så bra på vägen dit..

1: Kommer ut till bilen, då har typ all luft försvunnit ur ena däcket bak så då fick jag skynda mig till macken för att fylla på och på vägen dit upptäcker jag att bensinen är slut så då var jag tvungen att tanka också :/

2: Mobilen dör så jag vet inte vad klockan är! lite jobbigt när man har en tid att passa.

3: När jag kommer fram så lägger jag i pengar i automaten ser att klockan är 13:27 ( ska vara där 13:30) skyndar mig att slänga i pengar börjar små springa till hunddagiset, efter halva vägen upptäcker jag att jag har plånboken i handen får springa tillbaka med den..

4: När jag står utanför hunddagiset oh försöker räkna ut hur mycket klockan är så kommer jag på att vantarna o halsduken ligger kvar i bilen.. fan..

Men allt gick bra och jag fick praktiken :D

så i morgon måste jag ringa min handläggare på ams så dom kan godkänna de.

nu ligger jag i sängen o ska snart sova, blir upp tidigt i morgon o åka hem till pappa o passa barnen. Hoppas de är lika fint väder i morgon :)

de ligger en kotte i min säng, men den får ligga där bara för att jag älskar min hund o han vill sova med den så han får göra de <3

nee nu ska jag o harry mysa ner oss under täcket

sov så gott alla där ute

Natti natti



 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0