fixat alla papper..

precis när man har fått ordning på a-kassan så måste jag byta till försäkringskassan :/ Men idag har jag fått ordning på alla papper, ska bara ha en underskrift från arbetsförmedlingen och dom har inte öppet idag så får fixa de i morgon.

Trodde att jag skulle ha träningsvärk i vänsterarmen idag men de är lugnt, var ute och sladda lite igår. Jens försöker lära mig, tycker att de gick rätt så bra ;)

Jag sa ju att jag hade haft ont i halsen hela dagen igår men när jag kom hem till anders så tog jag en samarin och de hjälpte så jag hade nog bara halsbränna ;) för idag känner jag inget förutom att jag är lite snorig ;)

 

 

 bye bye :)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

emo :)

2010-01-05 @ 16:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0