Förhansdvisning av Snabba cash :)

Idag ska jag o mamma på bio. vi ska se snabba cash den har egentligen premiär i morgon men vi har blivit bjudna av handelsbanken så vi ska se den idag :D

jag har nästan precis vaknat så nu ska jag kolla runt lite på nätet och sen ska jag äta frukost.

men va fan ska man ha på sig i kväll? alltid lika svårt tycker jag, speceillt om man inte vet vad dom andra har på sig. man vill ju inte vara för fin men man vill ju klä upp sig lite :/  aja de löser sig nog, jens får vara mitt smakråd ;)

Bye Bye TTYN :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja alla som har dåligt med pengar o är fattiga fick ju gå på denoch unna sig lite iallafall :)

2010-01-15 @ 11:50:30
Postat av: Anonym

// rebecca ;)

2010-01-15 @ 11:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0