I love you Beth Cooper

Har nyss kollat på I love you Beth Cooper, så jävla bra film. Skratta så jag grät :)

Men nu är jag asa arg!!! jävla facebook cpar och sånt klara inte mitt tålamod av!

när vi kollade på filmen så snodde harry min kebabrulle men jag tror inte han kommer göra om de ;)
han fick veta att han gjorde fel kan man ju säga, sen så låg han i hallen och skämdes ett tag.

i morgon ska vi vara hos våran veterinär vid 11:20 så ska harry få sin 1 års spruta.

Sen ska jag hem till jenny så ska vi färga håret på varandra ;) ska bli lite skönt :)

nee nu ska jag nog tvätta av mig sminket och sen krypa ner i sängen :)

här om dagen skulle jag handla sånt som man tar bort sminket med, så här lät de då

Jens: Vad letar du efter?

Jag: sånt man tar bort ansiktet med

Jens: jaha, jag tror de kallas saltsyra :)

Jag: haha nej jag menade, sånt man tar bort sminket med ;)

ja ibland kan de bli lite fel  ;)

nee nu ska jag dra

bye bye





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0