Måndag

idag gíck jag upp vid 10 och började laga mat så jens skulle få matlåda, fan va duktig jag är ;)

sen så körde jag jens till jobbet vid halv12.

Så nu ska jag sätta på en tvättmaskin sen städa av lite snabb, tänkte kolla om de finns nån tid i grovtvättstugan och den vanliga tvättstugan. skulle behöva tvätta upp lite sängkläder och mattor.

Sen blir de att hämta upp sofie i örebro vid kvart i tre så ska vi dra hem till mamma.

måste även plocka ihop alla pantflaskor så jag kan panta dom, hoppas dom  har fått igång på pantmaskinen på maxi, sist jag var där så var den stängd på grund av kyla :/

nee nu måste jag sätta fart om jag ska hinna med allt.

Bye Bye TTYN :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0