Nu tar jag allt på engång ;)

orkade inte uppdatera igår så  nu blir de nog ett rätt så långt inlägg..

var ju på bio igår med mamma och såg snabba cash, den var bra men inte så bra som jag trodde att den skulle vara. Men den är lätt värd att se. (vi fick ju se den gratis och gratis är ju alltid roligt ;)

sen så när vi kom hem så gjorde jag o jens asa goda enchiladas, de var as lätt att göra och gick fort de tycker jag om ;) efter vi hade ätit var vi så trötta så vi gick o la oss, jag måste ha varit väldigt trött för jag hittade osten i skafferiet förut ;)

idag gick jag upp i skaplig tid (11:00) gjorde mig iordning lite snabbt och drog hem till jenny så bjöd hon på tonfisk/grekisksallad ;) riktigt gott :)

och nu sitter jag här och jens ligger och sover, sen ska vi antagligen åka hem till mamma.

Här kommer lite bilder :D blev ju inte så jätte långt ändå :)

 dom bjöd även på dricka o popcorn på bion :) jag åt upp mammas med ;)


 sen när jag kom hem så gjorde jag sånna här goda :)


 men idag var jag lite nyttigare o åt sallad :)


 jag ville inte ha lök så jenny fick ha dom i en annan väldigt liiten skål ;)

nee de var nog allt just nu.

Bye Bye TTYN :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0