oj då ;)

råkade visst ha sönder en grej idag ;) kan tyvärr inte säga vad eftersom den inte är min ;)

sitter just nu och väntar på att jens ska spela klart så vi kan åka till mamma nångång men de tar ju lite tid visst :/

i morgon måste jag verkligen gå till arbetsförmedlingen dom måste skriva på ett papper som jag ska skicka.. sen på eftermiddagen blir de antagligen fika med sofie :D jag och sofie umgicks jätte mkt på högstadiet så vi har inte träffats sen nian eller jag vi har ju mötts nångång lite snabbt på marieberg, så de ska verkligen bli skit kul och höra vad som har hänt dom senaste fem åren ;)
Usch fem år! jag börjar ju bli gammal :/ men jag har kommit fram till att nu när jag fyller 22 ska jag fira att jag fyller 20 så nu kommer jag bara att fylla 20 i alla år för de är en bra ålder ;)

sen så kom jag fram till att när jag blir gammal ska jag börja röka gräs, tror att de är en bra ide ;) man slipper nog sina små krämpor och så har man nog lite roligare ;) mamma var också på så jag får väl börja langa till henne sen när hon sitter på hemmet ;)

nee nu ska jag försöka få med mig jens. mamma väntar ju med pizza ;)

bye bye





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0