söndag

helgen börja med att jag fick punktering på min bil inne i örebro, så jag dumpa den vid mega så fick den stå där tills på lördagen.

sofie kom och hämta mig sen så drog vi hem och börja dricka :) när man börja dricka vid typ fyra så känns kvällen väldigt lång har jag kommit på. men de var en kul kväll, lite minnes luckor och några blåmärken borde var ett  tecken på att de blev lite för mycket vin men mådde bra hela kväll och jag var inte ens bakis igår :)

nu har jag precis kommit hem från hundkursen, får se vad som händer idag. Blir nog att bara ta de lugnt iallfall skulle behöva städa men de orkar jag inte ;)

Nee nu ska jag slänga mig i soffan :)

Bye Bye TTYN :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0