Utvilad

vaknade upp vid 12 och kännde mig sååå utvilad :) väldigt skönt.

vi var hemma hos mamma igår på kvällen. så de blev en nyktert för mig, de var ju ett tag sen man var de på en fredag ;)

sen så skulle jag släppa ut hundarna men jag tog harry i koppel för de går en stor jävla älg hemma hos mamma :/

men så fort vi gick ut så drog molly jag ropar ett tag men hon kommer inte så då ringer jag mamma så kommer rebecca ut o ska hjälpa mig att ropa på henne.. efter ca 10 min kommer hon springandes från vägen och man såg att hon var as glad, sen ser jag att de är nått i hennes mun....

jag och becca tycker de ser ut som en människohand så vi får världens panik och börjar skrika o springer in till mamma ;) hahah snacka om fegisar ;) men de var ingen hand utan typ en köttbit från en gris eller nått som nån har dumpat där i skogen.. skumt...

idag vet jag inte vad som händer men de visar sig :)

Bye Bye TTYN :)

 

 Molly och hennes köttbit...



 sen när hon hade ätit färdigt blev hon så trött ;)



 Harry var också trött men han hade inte fått smaka nått ben :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0