Rallylydnad :D

ligger o drar mig lite i sängen ;) har sjukanmält mig i dag pga av min jävla fot.. pratade med sjukrådgivning igår o de finns inget man kan göra de går ju över av sig sj efter ett par dagar..
på tordag ska jag o harry börja på rallylydnad :D ska bliv väldigt roligt att börja träna med han igen även om jag kommer få skämmas lite ;P ne men de går nog bra, kanske de kan bli lite bättre med inkallningen och hundmöten.
nee nu ska vi nog gå upp o äta lite frukost o sen blir de väll att lägga sig i soffan istället för sängen :/ drygt...
så här står de om rallylydnad:
Om man blandar lydnad med freestyle och inslag av agility, då får man den roliga hundsporten Rallylydnad.
Rallylydnad är en hundsport för alla. Liten hund, stor hund, man eller kvinna, yngre eller äldre spelar ingen roll
- alla kan delta efter sin och hundens förmåga. Rallylydnaden bygger på glädje och samarbete mellan hund och förare
och det är en sport som stärker både kontakten, lydnaden samt glädjen i förhållandet till sin hund.
vi ska gå på Tass i hand som ligger i Örebro. Lärde känna Karin som driver de genom hunddagiset jag praktiserade på, kurserna är baserade på bara positiv inlärning så de ska bli väldigt intressant :)
http://www.tassihand.com/
här kan ni läsa lite om Karin och hennes kurser :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0