Naturbegåvning :)

Första dagen på praktiken i dag :) kan ju bara säga att jag är en naturbegåvning :D Jävla vad beröm jag fick, de vara bara att tacka o känna sig stolt :P

Var o växlade pengar efter praktiken för i morgon bär de av till tyskland ;)
Lilla Harriet ska sova hos pappa, hoppas de går bra men de ska de nog göra :)

Lite skönt på praktiken, mellan 12:00-13:30 ligger man o sover med hundarna. Inte så vanligt att man får göra de på en praktik :)

Nee nu ska jag slänga mig i soffan sen ska jag väll hämta jens hos stefan..

Bye Bye

 


Min praktikplats :) gå gärna in på deras hemsida o kolla lite så får ni se hundarna som går där :) www.cityhund.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0