Asa stark :))

Hjälpte mamma att köra lite skit till tippen o fy fan va stark jag har blivit, man märker dert liksom inte förens man använder musklerna ;)
Sen så följde dom med hem till mig så bjöd mamma på familjepizza, så idag har jag verkligen fått i mig för mkt kalorier... finns lite pizza kvar men de får Harry käka upp :))
Lånade även en sak av Becca som jag ska ha på Halloween o det kommer bli så jävla bra :))
Har också tagit reda på att man kan klä ut sig till vad man vill ;)
.............................
Halloween är en bra anledning för tjejer att klä sig horigt utan att dom får skit för det ;)
...........................
fy fan va feta vi är ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0