Kallt, kloklippning & barnmat :)

Var asa kallt inatt! fick sova med dubbla täcken.. brr..
Gick upp vid 9 o fixa mig. Sen så drog jag & Harry och klippte klorna.
Sen så drog vi o handla lite, köpte två barnmatsburkar :) en spagetti o köttfärssås och mormors kalops ;)
så nu har jag ätit min första, det blev spagetti o köttfärsåsen + en knäckemacka o glas mjölk :)) riktigt fint blev de när man tog på lite salt :))
..........................
Harry tyckte det var lite kallt i bilen ;P
..................
Efter man har klippt klorna så får man ett gott ben :P
................
Ja, de var ju väldigt snabb lagat, typ en minut i micron :P
......................
De smaka bättre än vad de ser ut att göra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0