Måste man bli ful för att man skaffar partner?

Har hört vissa säga, men jag har ju en kille jag behöver inte tänka så mkt på hur jag ser ut.
okej, kan erkänna att jag har gått upp lite i vikt sen jag träffa Jens, men ändå bryr jag ju mig om mitt utseende.
orka gå runt o vara ful bara för att jag har en kille, som Maria Montazami: ”Jag klär upp mig till allt, till gymmet, till affären, för andra folk tittar ju. Dom vill ju inte se någon ful människa som går omkring”
Maria om sin Hollywood-stil
Fast de viktiga är ju att man mår bra o trivs med sig själv.
.................................................
Men vissa kanske tycker om att deras partner blir fulare
då är de ju inga andra som vill ha dom...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0