Svamp

har suttit o rensat lite svamp, Mackan fick visa mig hur man skulle göra :P
Alltså det fanns allt möjligt i den där svamppåsen, Jag hittade: 3st sniglar, en galen spindel, nått skumt djur som jag inte vet vad det var plus en halv jävla skog. as läskigt var det att stoppa in handen i den där påsen, trodde fan jag skulle bli biten av en grävling, ja man visste ju inte vad som skulle dyka upp i den där påsen :)
Men nu är det klart, tog skit lång tid så jag fick till och med russinfingrar :P
..........................................................
påsen med svamp + massa annat skit i :P
Harry var helt galen i svampen, försökte äta upp dom levande (rå kanske man säger) :P
så här såg det ut när det var klart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0