Vad är bäst?

Har kommit fram till att jag skulle behöva gå ner lite i vikt igen. Vet bara inte vilken metod jag ska använda..
Bulimi: Plus att man får äta hur mkt man vill, Minus att man måste spy..
Anorexia: Plus öhh.. hmm.. ja man går ner i vikt fort eftersom man äter typ ingenting Minus:man blir hungrig som fan!
Eller så skaffar jag ett gymkort: Plus man får en frisk kropp, Minus Det är så JÄVLA jobbigt att träna.. Alltså jag får typ träningsvärk av att kolla på när dom springer på tv. Jag tror inte min kropp är gjort för mkt aktivering.
Min pappa har sett mig springa en gång o det var när jag hade glömt handväskan hemma o vi skulle åka bort ;)
..............................................
Får se vad det blir, ska överväga alternativen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0