Min bästaste Jenny <3

Nu har min underbara Jenny flyttat till sin dröm-prins i Skåne.
Är såå otroligt glad för hennes/deras skull :)) men jag kommer verkligen att sakna henne och våra impuls äventyr <3
Men jag ser verkligen fram emot framtiden ;) har mkt spännande planerat, ska ju tex utomlands över jul :)
Idag fyller ju min mamma år så väntar på mina syskon så ska vi åka iväg o fira henne :)
så nu är det nog dags att fixa i ordning sig :))
(här skulle det sitta en fin bild men bloggen cpar! så det blev ingen!)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh va underbar du är gumman! Och vi kommer nog hinna med bra många tokiga spontana grejer i framtiden ska du se;) Älskar dig!<3

2011-08-11 @ 15:06:15
URL: http://livenowforgetthepast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0