ojoj..

Gud vilken jobbig dag stod o titta på när vå killar tvättade min bil ( hade ju varit ett litet plus om dom var snygga ;) ) sen så var jag o shoppade lite, köpte 236 st ljus så det borde ju räcka ett tag ;)
Just nu sitter jag o väntar på Alexander så ska vi kolla på en film o käka hemlagad pizza (igen) ;P
Har faktiskt varit duktig o städat hela lägenheten plus uteplatsen :))
Ska klippa mig imorgon ska bli så jävla skönt att bli av med allt hår som är slitet, hoppas bara inte att det blir för kort, tycker om mitt långa hår -_-
Nehe dags att fixa pizzan
:*

Kommentarer
Postat av: Rebecca

helvete va smal du va på den bilden :O

2011-08-02 @ 03:48:44
URL: http://frollyiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0