Helgen

Jaha då var det söndag igen o jag sitter med fötterna i ett fotbad o är skiit mätt för jag tryckte nyss i mig pizzan som blev kvar från "frukosten" :P
kan ju berätta lite kort om helgen :)
Fredagen drog jag dirket efter jobbet till Östansjö o fixade lite skit sen så drog jag hem till min lillasyster o chilla med henne en stund <3 Sen så hämta jag upp jessa så drog vi till marieberg o köpte bikinin som jag hade hängt undan, fick även med mig två mössor, en rosa & en svart ;) Sen så blev det hem o färga håret sen så blev det utgång :) orka sitta hemma en fredag ;) Dansade som fan :P
Lördagen så gick jag upp vid tolv och ja, jag har ju mått bättre.. men men käkade lite sen la jag mig o sov till halv 4 sen var det bara att börja dricka igen :)) men fy fan va kul det var :))
Här kommer lite bilder:


Jessa gjorde en smiley på mig idag :))



Kommentarer
Postat av: Jessa

Kan bara säga såhär: Kanonhelg! :))

2011-02-27 @ 21:37:59
URL: http://jessicaekluund.devote.se
Postat av: Anonym

sååå! fina love it..

2011-03-01 @ 01:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0