Fredags mys :))

Idag blir det en lugn kväll, ska käka tacos o tänkte faktiskt köpa mig lite godis, men bara lite ;)
Mätte mig igår o såg att jag hade miskat 10cm runt höfterna, det var ju nice att se ;) Är ju så svårt att se att man går ner i vikt eftersom man ser sig själv varje dag ;) men man märker ju även på kläderna :P
Nu sitter jag o väntar på att Mackan ska komma så vi kan åka o handla men han är sååå jävla seg men det är inget ovanligt :P
..........................
Köpte en ny matta igår :) en lila ryamatta, så nu känns det lite mysigare i vardagsrummet + att jag satte upp gardiner idag :) så ska försöka fixa lite mer i helgen, får sluta festa så mkt o styra uppp lite här hemma men man gör ju heller saker som är kul ;)
Har mys-tröjan idag <3
så varm & skön :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0