Vår :))

Jaha det är alltså det känns att inte vakna upp bakfull ;) nee men ärligt så har jag gjort det massa gånger men folk verkar tror att det enda jag gör är att supa o hänga på hotellet.. men men folk får ju tycka o tänka som dom vill, dels ligger det väll lite sanning i det men fan jag har inte lusta att bara sitta hemma o dega bort helgerna :P
Idag är det iallafall vår :))
Snön bara droppar här ute o Harry sitter o steker i solen :))
Nu ska jag bara försöka få liv i han som sover på soffan så jag kan tvinga med han ut på en promenad ;)
...................

Kommentarer
Postat av: Anonym

Helt rätt.. rätt vad det är så förändras saker och ting . å då kan man inte gå ut vaje helg..

man lever bara en gång:) kör bara!! sååå söt

vovve

2011-03-07 @ 20:16:48
Postat av: Anonym

2011-03-07 @ 20:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0