<3 <3

Kan inte annat än att le :) allt är så jävla underbart just nu <3
Vill verkligen tacka alla som har fått mig att må så bra som jag gör idag!
Min bästa vän Jenny: Det är helt sjukt hur bra vi känner varandra, vi kommer alltid att hålla ihop även om vi så skulle bo på varsin sida av jorden! Ditt stöd har varit otrolig, du har funnits där för mig hela tiden även om jag har velat prata mitt i natten! min BFF <3 <3
Lillasyster becca: Du var sånt jävla stöd när jag mådde som sämst, är så glad att vi har kommit varandra så otroligt nära, jag hoppas du vet hur mkt du betyder för mig och att du vet att du alltid kan komma till mig om det är nått <3
Mamma: Bara en mor kan ge sånna goda råd som du har gjort, är så glad att just du är min mamma! <3
Harry: Ingen har kunnat torka mina tåra så som du har gjort eller gett mig sån glädje när det har kännt som jobbigast. Du har sovit nära mig på min kudde när du har märkt att jag har kännt mig ensam <3
A: Är så otroligt glad att du kom in i mitt liv! Du gör mig så otroligt lycklig! <3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du gör mig tårögd klappträ! Men sååå fint skrivet!!<3<3

2011-05-24 @ 10:37:12
URL: http://livenowforgetthepast.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Älskar dig lindha <3

2011-05-25 @ 18:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0