Älskar REA :))

Fy fan vilka fynd jag har gjort idag :))
köpte två par bxor, ett par tränongsbyxor o ett par jens sen så köpte jag ett par skor o allt gick på 178 kr! :))
eftersom Athena har ätit upp min sladd kan jag tyvärr inte lägga upp några bilder -_-
Kom även en praktikant till jobbet idag som ska få slava åt mig i en vecka ;) nee men ska väl försöka lära han allt jag kan, det började bra redan idag, fick han att bära min tröja ;P riktigt trevlig prick var han :)
Skulle igentligen ha börjat på vattengympa med becca idag men eftersom jag har skurit bort halva handen ;) så får jag inte vara i vatten så får hoppas det har läkt tills nästa gång :)
*
Typ så här ser ena byxorna ut, just dom här kosta 499:-
och jag köpte mina för 80:-
*
sen så var det ett par jeansleggings som var gråa o väldigt slitna vilket jag gillar mkt ;)
dom kosta 30kr!
*
Sen ett par fake converse vita för 75kr :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0