Helgen

I Fredags så var vi hemma hos carro & peter i deras fin, fina lägenhet o drack och umgicks :)) mkt trevligt :P var inte hemma förrens vid typ fyra på morgonen så då hade jag varit vaken ett dygn så var väldigt trött -.- gick inte upp förrens vid ett på lördagen ;) sen så var man ganska seg så lagade en god mat sen käka vi lite godis i sängen o somnade vid typ 22 ;) idag har vi legat i sängen till halv fyra en riktig slappar dag helt enkelt sen så ryckte vi upp oss, drog en sväng till M-berg o käka sen så tog vi en promenad i skogen med hundarna. och nu sitter vi o väntar på att bingolotto ska börja ;)
Har bokat VIP-biljetter till Majestiq 12 :)) ska bli så jävla kul! Skulle beställa en dräkt idag men den fanns inte hemma just nu men hoppas den kommer in snart.
*
http://www.youtube.com/watch?v=M823tXN_Dxs&feature=related
Det här ska jag på :))
Den här dräkten ska jag försöka få tag på ;)
fanns inte i min storlek :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0