Inte onsdag idag -_-

Har as mk tvätt så gick ut i tvättstugan o blev as glad att det fanns en ledig tid precis då, så springer in o slänger ihop all tvätt sen så när jag är på väg ut kom jag på att jag hade ju bokat på onsdagen o det är ju för fan torsdag idag ;)
veckorna går fort när man har roligt ;) så fick en tid imorgon iallafall :P
var en sväng på marieberg med mamma igår riktigt trevligt, har nästan allltid lika roligt ihop <3
OCH vi försökte ringa dig Becca men du hade ju inte mobilen på -_-
nee nu ska jag krypa ner i soffan är riktigt mys-väder idag, måste nog äta lite också.. en macka kl 8 imorse räcker nog inte hela dagen :P

Kommentarer
Postat av: Rebecca

nee städade ju bort laddaren förfaan... inga batterier.. <3

2011-09-23 @ 00:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0